Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 263710

Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika


Bagarić, Vesna; Pavičić, Višnja
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika // DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Osijek, 2006. str. 333-345 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika
(Portfolio as an alternative tool for evaluation and assessment of foreign language learners)

Autori
Bagarić, Vesna ; Pavičić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Osijek, 2006, 333-345

ISBN
953-6965-08-9

Skup
DIJETE I JEZIK - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Rano učenje stranih jezika; portfolio; vrednovanje
(Young foreign language learners; portfolio; assessment)

Sažetak
U raspravama o problematici praćenja i vrednovanja postignuća učenika stranoga jezika sve se više pozornosti pridaje alternativnim oblicima vrednovanja. U ovom će se radu predstaviti portfolio, po mnogima jedan od tzv. neformalnih ili nestandardiziranih načina vrednovanja učenikovih postignuća u stranom jeziku. Prvo će se pobliže odrediti pojam portfolija i obilježja portoflija. U nastavku će se razmotriti mogućnosti i načini implementacije portfolija u procesu praćenja i vrednovanja mlađih učenika stranoga jezika. Na kraju će se istaknuti prednosti i nedostaci primjene portfolija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)