Izgradnja metroa u Zagrebu (CROSBI ID 520414)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Štefančić, Gordana ; Pušić, Marko ; Stanković, Milan
hrvatski
Izgradnja metroa u Zagrebu
Tramvaj se pokazao dobrim prijevoznim sredstvom za gradove do 300.000 stanovnika odnosno do 500.000 stanovnika u kombinaciji s autobusom i trolejbusom. U Zagrebu pak stanje javnoga gradskog prijevoza ne za¬ dovoljava svoju osnovnu funkciju. Pri tome se nude polovična ili prijelazna rješenja. Sve to usporava donoše¬ nje odluke koja je jedina moguća u Gradu Zagrebu s obzirom na njegovu veličinu i stupanj motorizacije. Rješenje javnoga gradskog prijevoza je u uvođenju sustava metroa, etapnom izgradnjom. Svaka etapa predstavlja u biti izgradnju jedne linije, s tim da je prva etapa zbog kompleksnosti izgradnje podzemnog dijela (tunelska gradnja ispod i oko Trga bana J. Jelačića) sastavljena od dviju linija. Ona je temelj na koga se sve ostale linije povezuju i upravo je zbog toga najsloženiji i najskuplji dio u mreži linija sustava metroa. Njena složenost naročito se očituje u stanici na Trgu bana J. Jelačića koja će biti u više podzemnih razina.
metro; grad Zagreb
nije evidentirano
engleski
Izgradnja metroa u Zagrebu
nije evidentirano
metro; grad Zagreb
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-338-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveni skup Prometna problematika grada Zagreba, Zbornik
Božičević, Josip
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Podaci o skupu
Znanstveni skup Prometna problematika Grada Zagreba
predavanje
12.06.2006-13.06.2006
Zagreb, Hrvatska