UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU (CROSBI ID 469690)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brajdić, Igor
hrvatski
UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU
Od niza čimbenika koji utječu na povećanje turističke potrošnje od interesa je istraćiti koja je uloga organizacijske kulture, i s njom u vezi koncepta modernog menedćmenta. Unutar organizacijske kulture se ističu inovacijske značajke, koje su ujedno bitne značajke modernog menedćmenta. Polazeći od inovacijskih značajki organizacijske kulture moće se postaviti hipoteza da je za povećanhje turističke potrošnje, između ostalog, od bitnog značaja način na koji menedćer u turizmu,a posebice u hotelijerstvu, donosi odluke, odnosno način na koji pristupa rješavanju problemskih situacija. Rješavanje problemskih situacija se moće sagledati s aspekta rekuntnosti, i to kao subjektivne, tj. sa stajališta menedžera, kao i objektivne sa stajlaišta organizacije.
organizacijska kultura; modrni menedžment; turistička potrošnja; problemska situacija; inovativnost; rekurentnost
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF ORGANIZATIONAL CULTURE ON TOURISM CONSUMPTION
nije evidentirano
organizational culture; modern management; tourism consumption; problem-situations; inovations;recurrentiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35 - 50-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE
RADIŠIĆ, FRANJO
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO
Podaci o skupu
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE
ostalo
05.10.1998-05.10.1998
Opatija, Hrvatska