Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje (CROSBI ID 469682)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aćimović, Mihajlo
hrvatski
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje
Ekonomski efekti u receptivnim turističkim zemljama i regijama, promatrani kroz turističku potrošnju u velikom dijelu ovise o stupnju osposobljenosti i uključenosti trgovine u opskrbi i zadovoljenju potreba turista izraženih kroz turističku potrošnju.
nije evidentirano
nije evidentirano
engleski
The meaning of trade while increasing tourism consumption
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-8.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings
RADIŠIĆ, FRANJO
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Međunarodna konferencija Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje (1 ; 1998)
predavanje
05.10.1998-05.10.1998
Opatija, Hrvatska