Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje (CROSBI ID 469682)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Aćimović, Mihajlo Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje // Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 1-8

Podaci o odgovornosti

Aćimović, Mihajlo

hrvatski

Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje

Ekonomski efekti u receptivnim turističkim zemljama i regijama, promatrani kroz turističku potrošnju u velikom dijelu ovise o stupnju osposobljenosti i uključenosti trgovine u opskrbi i zadovoljenju potreba turista izraženih kroz turističku potrošnju.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

The meaning of trade while increasing tourism consumption

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-8.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings

RADIŠIĆ, FRANJO

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje (1 ; 1998)

predavanje

05.10.1998-05.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija