Konceptualna struktura naslova novinskih članaka (CROSBI ID 520207)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Buljan, Gabrijela
hrvatski
Konceptualna struktura naslova novinskih članaka
Često se ističe činjenica da naslovi novinskih članaka igraju veliku ulogu u komunikaciji putem tiskanih medija. Međutim, rijetko ćemo naići na objašnjenje pozadine njihove uloge. U ovom ćemo radu nastojati ukazati na kognitivne mehanizme koji novinskim naslovima omogućuju, neovisno o tipu, ispunjavanje osnovne funkcije ; stvaranja spone između teksta i čitatelja. Ukazat ćemo i na prednosti kognitivnog pristupa u odnosu na pristup Teorije relevantosti.
teorija relevantnosti; načelo relevantnosti; konceptualna integracija; makrometonimija; mikrometonimija; načela odabira metonimijskog izvora; metafora
nije evidentirano
engleski
Conceptual Structure of Newspaper Headlines
nije evidentirano
relevancetheory; principle of relevance; conceptual integration; macrometonymy; micrometonymy; principles of selection of a metonymic vehicle; metaphor
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-146.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
19. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik
Granić, Jagoda
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-8-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096