Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda (CROSBI ID 344794)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Milohanović, Ana Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2005

Podaci o odgovornosti

Milohanović, Ana

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda

Novo turističko okruženje karakterizira snažna konkurencija i povećani zahtjevi potrošača koji su u potrazi za novim i kvalitetnijim sadržajima. Kvalitativni razvoj i prepoznatljivost turističke destinacije zahtijeva sustavnu i temeljitu primjenu marketing koncepcije kojom se u središte interesa stavlja turistički potrošač. Razumijevanjem ponašanja potrošača i uvažavanjem njegovih karakteristika, moguće je oblikovati turističke proizvode koji će udovoljiti njegovim potrebama i željama. Kvaliteta proizvoda i usluga u obliku doživljaja i autentičnosti, imperativ je opstanka na konkurentnom turističkom tržištu. Hrana predstavlja nezaobilazni element utjecaja na kvalitetu turističke ponude destinacije. Sve je važnija u kreiranju novih iskustava i doživljaja na putovanju, ali i važan kriterij na osnovi kojega turisti evaluiraju svoje zadovoljstvo integralnim turističkim proizvodom. Autohtoni proizvodi zbog svojih karakteristika kojima odražavaju povijesne, lokalne i kulturne specifičnosti određenog kraja, ali i njegovu tradiciju i autentičnost, bitna su odrednica turističkog proizvoda destinacije. Analizom postojećeg stanja na tržištu autohtonih istarskih proizvoda, odnosno identificiranjem stavova, mišljenja i potreba turista, korisnika tih proizvoda, utvrđene su smjernice za oblikovanje i razvoj turističkih proizvoda. Korištenjem predloženih smjernica u poslovanju, kreirat će se putokaz ponašanja subjekata na turističkom tržištu te olakšati definiranje i kreiranje novog imidža Istre kao prepoznatljive destinacije hrane i pića.

Marketing hrane; Ponašanje potrošača; Autohtoni istarski proizvodi; imidž

nije evidentirano

engleski

Food Marketing in Function of Turist Products Development

nije evidentirano

food marketing; consumer behaviour; autochthonous Istrian products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

183

21.11.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija