Čimbenici optimalnog pozicioniranja zrakoplovne tvrtke na tržištu (CROSBI ID 519977)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mišetić, Ivan ; Steiner, Sanja ; Tatalović, Mirko
hrvatski
Čimbenici optimalnog pozicioniranja zrakoplovne tvrtke na tržištu
Brojni čimbenici utječu na optimalno pozicioniranje zrakoplovne tvrtke. Među njima zasigurno se izdvajaju red letenja, kreiranje i plasman tarifa, upravljanje prihodima, te prodaja i distribucija zrakoplovnih dokumenata. Posebno je pri tome bitno da se kvalitetnim benchmarkingom utvrdi realna pozicija zrakoplovne tvrtke kako bi se u strategiji njenog sadašnjeg i budućeg razvoja moglo učinkovito reagirati.
zrakoplovne tvrtke; tržište; menadžment
nije evidentirano
engleski
Factors for optimal position of airline companies at market
nije evidentirano
airline companies; market; management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
105-106-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ZIRP 06, Nova prometno-tehnološka rješenja u funkciji logističkih mreža
Ivaković, Čedomir
Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
ZIRP 06
predavanje
30.03.2006-31.03.2006
Zagreb, Hrvatska