Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici optimalnog pozicioniranja zrakoplovne tvrtke na tržištu (CROSBI ID 519977)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mišetić, Ivan ; Steiner, Sanja ; Tatalović, Mirko Čimbenici optimalnog pozicioniranja zrakoplovne tvrtke na tržištu // ZIRP 06, Nova prometno-tehnološka rješenja u funkciji logističkih mreža / Ivaković, Čedomir (ur.). Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2006. str. 105-106-x

Podaci o odgovornosti

Mišetić, Ivan ; Steiner, Sanja ; Tatalović, Mirko

hrvatski

Čimbenici optimalnog pozicioniranja zrakoplovne tvrtke na tržištu

Brojni čimbenici utječu na optimalno pozicioniranje zrakoplovne tvrtke. Među njima zasigurno se izdvajaju red letenja, kreiranje i plasman tarifa, upravljanje prihodima, te prodaja i distribucija zrakoplovnih dokumenata. Posebno je pri tome bitno da se kvalitetnim benchmarkingom utvrdi realna pozicija zrakoplovne tvrtke kako bi se u strategiji njenog sadašnjeg i budućeg razvoja moglo učinkovito reagirati.

zrakoplovne tvrtke; tržište; menadžment

nije evidentirano

engleski

Factors for optimal position of airline companies at market

nije evidentirano

airline companies; market; management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

105-106-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ZIRP 06, Nova prometno-tehnološka rješenja u funkciji logističkih mreža

Ivaković, Čedomir

Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

ZIRP 06

predavanje

30.03.2006-31.03.2006

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport