Menadžment pacijenata (CROSBI ID 344734)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vidaković, Bruno
Simeon, Paris
hrvatski
Menadžment pacijenata
Rad prikazuje modele odnosa stomatolaga i pacijenta te čimbenike koji utječu na taj odnos. Modeli prikazani u ovome radu predstavljaju idealne varijente koje se u praksi najčešće preklapaju. Odnos stomatologa i pacijenta oblikovan je razinom komunikacije, ponašanjem pacijenta i stomatologa te simptomima bolesti koje pacijent osjeća. U poglavlju o komunikaciji i interakciji naglašena je važnost pravilne komunikacije i pacijentova razumijevanja sadržaja terapije. Komunikacija u stomatologiji uz pravilno proveden stomatološki zahvat važan je segment uspjeha terapije i pacijentovog zadovoljstva stomatološkom uslugom. U poglavlju o ponašanju prikazuju se stupnjevi zdravstvenog ponašanja i utjecaj pojavljivanja bolesti na ponašanje pacijenta. Prikazani modeli odnosa liječnik-pacijent nastoje prikazati vrste odnosa koji mogu ići u dva smjera: u smjeru podijeljene kontrole, ili smjeru dominacije liječnika. Navedeno je više modela koje su razvili pojedini autori ili grupe autora. U radu je također istaknuta problematika komercijalizacija u segmenatu restaurativne stomatologije u potrošačkom društvu te posljedice koje se mogu pojaviti zbog toga.
menadžment; pacijent; stomatolog
nije evidentirano
engleski
Patient management
nije evidentirano
management; patient; dentist
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
23.06.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Stomatološki fakultet
Zagreb