Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prosudba kvalitete u obrazovanju (CROSBI ID 125346)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić) Prosudba kvalitete u obrazovanju // Metodički ogledi, vol. 8 (2001), str. 1-138-x

Podaci o odgovornosti

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)

hrvatski

Prosudba kvalitete u obrazovanju

Ciljevi i ideali kojima obrazovanje teži normativnog su karaktera. Sredstva da ih se postigne tehničkog su karaktera. Autorica istražuje ulogu pojedinih segmenata obrazovnoga procesa koji dodiruju i intrinzičke i ekstrinzičke vrijednosti obrazovanja te utječu na način kako se uspješnost shvaća. Upravljanje kakvoćom u velikoj mjeri ovisi o podržavanju kontrole istinske kvalitete koja bi bila sukladna sa sustavom vrijednosti određenog društva. U demokratskom okruženju zahtjev za kvalitetom podrazumijeva pravila i postupke kojima se svaki problem precizno definira, zatim napor da se sposobnost rješavanja problema razvija, da se izbjegne indoktrinacija te da se visoka intrinzička kvaliteta pojedinoga kolegija pomiri s njegovom niskom ekonomskom kvalitetom

kognitivno učenje; latentno učenje; istraživačko učenje; odgovornost za

nije evidentirano

engleski

Quality Assessment in Education

nije evidentirano

cognitive learning; latent learning; investigative learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

vol. 8

2001.

str. 1-138-x

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Filozofija