Prosudba kvalitete u obrazovanju (CROSBI ID 125346)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
hrvatski
Prosudba kvalitete u obrazovanju
Ciljevi i ideali kojima obrazovanje teži normativnog su karaktera. Sredstva da ih se postigne tehničkog su karaktera. Autorica istražuje ulogu pojedinih segmenata obrazovnoga procesa koji dodiruju i intrinzičke i ekstrinzičke vrijednosti obrazovanja te utječu na način kako se uspješnost shvaća. Upravljanje kakvoćom u velikoj mjeri ovisi o podržavanju kontrole istinske kvalitete koja bi bila sukladna sa sustavom vrijednosti određenog društva. U demokratskom okruženju zahtjev za kvalitetom podrazumijeva pravila i postupke kojima se svaki problem precizno definira, zatim napor da se sposobnost rješavanja problema razvija, da se izbjegne indoktrinacija te da se visoka intrinzička kvaliteta pojedinoga kolegija pomiri s njegovom niskom ekonomskom kvalitetom
kognitivno učenje; latentno učenje; istraživačko učenje; odgovornost za
nije evidentirano
engleski
Quality Assessment in Education
nije evidentirano
cognitive learning; latent learning; investigative learning
nije evidentirano