Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća (CROSBI ID 125078)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Stipanović, Christian The Importance of Reengineering in the Development Strategy of Hotel and Tourism Enterprises / Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća // Tourism and hospitality management, 12 (2006), 1; 149-156-x

Podaci o odgovornosti

Stipanović, Christian

hrvatski

Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća

Na globaliziranom tržištu promjene su sve češće tako da je teško determinirati buduće turističke trendove. Konkurentska borba stranih hotelskih lanaca, nacionalnih turističkih poduzeća i obiteljskog poduzetništva dinamizira tržište kao odgovor na sve profiliranije turističke potrebe. Hotelsko-turistička poduzeća moraju aktivno upravljati promjenama u kreiranju novih konkurentskih prednosti. Preduvjet je reinženjering poduzeća, promjena poslovne filozofije i generiranje nove generacije menadžmenta kako bi se napustili recidivi prošlog sustava i premostio jaz između velikih mogućnosti i limitirane stvarnosti. Poduzeće se suvremenim odrednicama poslovanja i inoviranom strategijom razvoja mora prilagoditi sustavu novih tržišnih vrijednosti.

hotelsko-turističko poduzeće; hrvatski turizam; reinženjering; strategija razvoja

nije evidentirano

engleski

The Importance of Reengineering in the Development Strategy of Hotel and Tourism Enterprises

Na globaliziranom tržištu promjene su sve češće tako da je teško determinirati buduće turističke trendove. Konkurentska borba stranih hotelskih lanaca, nacionalnih turističkih poduzeća i obiteljskog poduzetništva dinamizira tržište kao odgovor na sve profiliranije turističke potrebe. Hotelsko-turistička poduzeća moraju aktivno upravljati promjenama u kreiranju novih konkurentskih prednosti. Preduvjet je reinženjering poduzeća, promjena poslovne filozofije i generiranje nove generacije menadžmenta kako bi se napustili recidivi prošlog sustava i premostio jaz između velikih mogućnosti i limitirane stvarnosti. Poduzeće se suvremenim odrednicama poslovanja i inoviranom strategijom razvoja mora prilagoditi sustavu novih tržišnih vrijednosti.

hotel and tourism enterprise; croatian tourism; reengineering; development strategy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2006.

149-156-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost