Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 255631

Etika u tržišnim odnosima


Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Etika u tržišnim odnosima, Dubrovnik: Dubrovnik : Pomorski fakultet, 1996 (prirucnik)


Naslov
Etika u tržišnim odnosima
(Marketing-era Ethics)

Autori
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Dubrovnik : Pomorski fakultet

Grad
Dubrovnik

Godina
1996

Stranica
122

ISBN
953-96105-9-1

Ključne riječi
tržišno gospodarstvo; etičko prosuđivanje; društveni karakter; etičke pogreške; etičke dileme
(marketing economy; ethical judgment; social character; ethical errors; ethical dilemmas)

Sažetak
Knjiga razlaže temeljno oruđe potrebno u etičkome vrednovanju, razliku između temperamenta i karaktera za etiku, prezentira zahtjeve moralnoga zakona, analizira strukturu socijalnih karaktera koji se korijene u tržišnome okruženju. Etičke pogreške valja razlikovati od etičkih dilema, takođe pokazati kako etika može biti u sukobu sa zakonom. Mnoštvom primjera u bogatome, razvijenom gospodarstvu potkrepnjuje načelne stavove.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Maja Žitinski (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Etika u tržišnim odnosima, Dubrovnik: Dubrovnik : Pomorski fakultet, 1996 (prirucnik)
Žitinski, M. (1996) Etika u tržišnim odnosima. Dubrovnik, Dubrovnik : Pomorski fakultet.
@book{book, author = {\v{Z}itinski, M.}, year = {1996}, pages = {122}, keywords = {marketing economy, ethical judgment, social character, ethical errors, ethical dilemmas}, isbn = {953-96105-9-1}, title = {Marketing-era Ethics}, keyword = {marketing economy, ethical judgment, social character, ethical errors, ethical dilemmas}, publisher = {Dubrovnik : Pomorski fakultet}, publisherplace = {Dubrovnik} }