Kultura poslovnoga komuniciranja (CROSBI ID 3847)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
engleski
Kultura poslovnoga komuniciranja
knjiga promovira novi oblik komunikacijske kompetentnosti u okolnostima kad nam pri razlikovanju stupnjeva ispravnoga od stupnjeva pogrešnoga sve više trebaju principi, istančaniji od tradicionalnih. Poslovni kontekst tržišne ere profilira menadžment interpersonalnoga stila, a to je komunikacija s ljudima, drukčija od preživjeloga autoritarnog odnošenja prema brojevima. Pritom etika karaktera dobiva osobito značenje u razlici između agresivnoga i asertivnog voditeljstva. Pvijesni pomak gospodarstva od usredotočenosti na samoga sebe prema gospodarstvu orijentiranome prema kvaliteti i sigurnosti (odmjerenoj motrištem korisnika) rezultira nizom strategija razrješavanja sukoba. Aku prava postanu ograničujući faktor u primjeni sile, nasilnički pristupi problemima postaju prošlost.
poslovna etika; tržište orijentirano prema korisnicima; utilitarizam; deontologija; interpersonalno komuniciranje
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Dubrovnik: Veleučilište u Dubrovniku
2002.
953-6705-10-9
194
objavljeno