Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kultura poslovnoga komuniciranja (CROSBI ID 3847)

Autorska knjiga | priručnik

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić) Kultura poslovnoga komuniciranja. Dubrovnik: Veleučilište u Dubrovniku, 2002

Podaci o odgovornosti

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)

engleski

Kultura poslovnoga komuniciranja

knjiga promovira novi oblik komunikacijske kompetentnosti u okolnostima kad nam pri razlikovanju stupnjeva ispravnoga od stupnjeva pogrešnoga sve više trebaju principi, istančaniji od tradicionalnih. Poslovni kontekst tržišne ere profilira menadžment interpersonalnoga stila, a to je komunikacija s ljudima, drukčija od preživjeloga autoritarnog odnošenja prema brojevima. Pritom etika karaktera dobiva osobito značenje u razlici između agresivnoga i asertivnog voditeljstva. Pvijesni pomak gospodarstva od usredotočenosti na samoga sebe prema gospodarstvu orijentiranome prema kvaliteti i sigurnosti (odmjerenoj motrištem korisnika) rezultira nizom strategija razrješavanja sukoba. Aku prava postanu ograničujući faktor u primjeni sile, nasilnički pristupi problemima postaju prošlost.

poslovna etika; tržište orijentirano prema korisnicima; utilitarizam; deontologija; interpersonalno komuniciranje

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Dubrovnik: Veleučilište u Dubrovniku

2002.

953-6705-10-9

194

objavljeno

Povezanost rada

Filozofija