Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century (CROSBI ID 469510)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Buljan, Radimir Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century // Book of Abstracts of the First Encounter of the Mediterranean Economists. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998

Podaci o odgovornosti

Buljan, Radimir

engleski

Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century

/

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Abstracts of the First Encounter of the Mediterranean Economists

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Podaci o skupu

First Encounter of the Mediterranean Economists "Cooperation and Development in the Mediterranean"

poster

01.10.1998-03.10.1998

Split, Hrvatska; Brela, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija