izvor podataka: crosbi
!
Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century (CROSBI ID 469510)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Buljan, Radimir
Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century // Book of Abstracts of the First Encounter of the Mediterranean Economists. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998
Podaci o odgovornosti
Buljan, Radimir
engleski
Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century
/
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of Abstracts of the First Encounter of the Mediterranean Economists
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Podaci o skupu
First Encounter of the Mediterranean Economists "Cooperation and Development in the Mediterranean"
poster
01.10.1998-03.10.1998
Split, Hrvatska; Brela, Hrvatska
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove