Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj izvora informacija na uspjeh u motoričkom učenju: verbalna uputa, vizualno modeliranje i povratna informacija o izvedbi (CROSBI ID 344549)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barić, Renata Utjecaj izvora informacija na uspjeh u motoričkom učenju: verbalna uputa, vizualno modeliranje i povratna informacija o izvedbi / Buško, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2006

Podaci o odgovornosti

Barić, Renata

Buško, Vesna

hrvatski

Utjecaj izvora informacija na uspjeh u motoričkom učenju: verbalna uputa, vizualno modeliranje i povratna informacija o izvedbi

U okviru eksperimenta provjeravan je utjecaj izvora i količine informacija na uspjeh u učenju jednog motoričkog zadatka. 65 studentica prve godine Kineziološkog fakulteta, podijeljenih u 6 eksperimentalnih skupina učilo je složeni motorički zadatak iz ritmičke gimnastike (vježba s vijačom) kroz 48 pokušaja organiziranih u 8 serija. Učile su u različitim eksperimentalnim uvjetima, tj. na temelju različite početne upute (verbalna, vizualna, kombinacija verbalne i vizualne) te sa ili bez povratnih informacija za vrijeme učenja. Rezultati dobiveni 3x2x8 analizom varijance za ponovljena mjerenja pokazuju da je za učenje složene motoričke vještine važna količina informacija koju početnik ima na raspolaganju. Učenje je uspješnije ukoliko je početna uputa vizualna ili kombinacija verbalne i vizualne, nego ako se radi samo o verbalnoj uputi. Učenje je brže i razina naučenosti je viša ukoliko početnik dobiva povratne informacije. Upute različite složenosti pružaju različite informacije početniku. Uz verbalnu uputu češće su bazične pogreške, dok ostale vrste uputa daju dovoljno informacija za usvajanje osnovnog kretnog obrasca, a pogreške pri učenju više su pogreške nadogradnje, vezane uz finije koordinacijske ili manipulacijske zahtjeve složene vještine koja se uči.

motoričko učenje; povratne informacije; ritmička gimnastika

nije evidentirano

engleski

Influence of information sources on efficiency of motor learning: verbal instruction, visual modelling and knowledge of performance

nije evidentirano

motor skill learning; feedback information (KP); rhythmic gymnastics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

24.02.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija