Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ideologija i društveno komuniciranje (CROSBI ID 124838)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dragojević, Sanjin Ideologija i društveno komuniciranje // Kulturni radnik, XLII (1989), 1; 45-57-x

Podaci o odgovornosti

Dragojević, Sanjin

hrvatski

Ideologija i društveno komuniciranje

Slobodan protok informacija jedan je od najvažnijih preduvjeta konstituiranja slobodnog društvenog života koji je, opet, nezamisliv bez postojanja javnosti. S druge strane, suvremeno javno komuniciranje najuže je vezano uz komunikacijaske sisteme i nezamislivo je bez razgranate tehnološke podrške (naročito kad su u pitanju masovni mediji), što ne samo da olakšava kontrolu odašiljanja kontrolom mogućnosti da neka poruka bude prezentirana preko medija, već ujedno predstavlja i najefikasnije sredstvo za prezentiranje, održavanje i infiltriranje prevladavajućeg ideološkog obrasca. Uslijed jednosmjernog javnog komuniciranja ono je ujedno i monološko, te je tako implicitno odstranjena mogućnost neposrednog komunikacijskog dijaloga, čije je otvoreno pitanje o komunikacijskom pomaku, odnosno o uspostavljanju novog (prvenstveno dijaloškog) komunikacijakog modela. Ekološki pokreti, sa svojim široko postavljenom problematikom, pridonijeli su nekim društvenim pretpostavkama njegovoga uspostavljanja, dok je razvoj novih komunikacijaskih tehnologija taj model učinio ostvarivim.

ideologija; masovni mediji; modeli komuniciranja; protok informacija

nije evidentirano

engleski

Ideology and social communication

nije evidentirano

flow of information; idelology; massmedia; models of communications;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XLII (1)

1989.

45-57-x

objavljeno

0023-5253

Povezanost rada

Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija