Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy (CROSBI ID 518661)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka
slovački
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnjeg sustava visokog školstva, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) i stjecanje nastavne kompetencije postaju osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Proces internacionalizacije visokog obrazovanja donosi velike promjene u visokoškolskim sustavima: međusobno razumijevanje i nove perspektive koje donosi razmjena studenata i sveučilišnih profesora, kulturni i socijalni utjecaj stranih studenata na lokalnoj razini, kao i potrebu za novim, interkulturalnim kompetencijama sveučilišnih profesora.
visokoškolska pedagogija; izobrazba učitelja; internacionalno obrazovanje; interkulturalne kompetencije
nije evidentirano
engleski
TEACHER IN HIGHER EDUCATION: NEW PARADIGMS
nije evidentirano
higher education (pedagogy); teacher`s education; international education; intercultural competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-107-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Quo vadis visokoškolsky učitel?
Sirotova, Mariana ; Danek, Jan
Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096