Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy (CROSBI ID 518661)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy // Quo vadis visokoškolsky učitel? / Sirotova, Mariana ; Danek, Jan (ur.). Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. str. 99-107-x

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka

slovački

Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy

Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnjeg sustava visokog školstva, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) i stjecanje nastavne kompetencije postaju osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Proces internacionalizacije visokog obrazovanja donosi velike promjene u visokoškolskim sustavima: međusobno razumijevanje i nove perspektive koje donosi razmjena studenata i sveučilišnih profesora, kulturni i socijalni utjecaj stranih studenata na lokalnoj razini, kao i potrebu za novim, interkulturalnim kompetencijama sveučilišnih profesora.

visokoškolska pedagogija; izobrazba učitelja; internacionalno obrazovanje; interkulturalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

TEACHER IN HIGHER EDUCATION: NEW PARADIGMS

nije evidentirano

higher education (pedagogy); teacher`s education; international education; intercultural competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-107-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Quo vadis visokoškolsky učitel?

Sirotova, Mariana ; Danek, Jan

Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija