Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 254861

Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda


Tratnik, Miroslav; Rogale, Dubravko; Ujević, Darko; Stracenski, Maja
Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda // Tekstil, 55 (2006), 5; 227-237 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


Naslov
Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda
(Positioning of a Jeans Brand in the Croatian Garment Market)

Autori
Tratnik, Miroslav ; Rogale, Dubravko ; Ujević, Darko ; Stracenski, Maja

Izvornik
Tekstil (0492-5882) 55 (2006), 5; 227-237

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
modne marke; džins odjeća; hrvatsko tržište
(fashion brands; jeans clothes; Croatian market)

Sažetak
U radu je ukratko opisan nastanak plavog džinsa i polazni momenti razvoja šivaćih strojeva i proizvodnje denim tkanine. Trend džins odjeće, koji je započeo još polovicom 19. st., kasnije se potvrdio kao fenomen odijevanja. Fenomenologija džins odijevanja postaje vrlo izazovna tema za sociologe, ekonomiste pa čak i političke oponente, posebice u hladnoratovskoj podjeli svijeta. To samo potvrđuje zanimanje i širinu izučavanja različitih aspekata džinsa. Taj svojevrsni fenomen odijevanja, u velikom opsegu proizvodnje, traje sve do današnjih dana. Istaknute su pretpostavke o prihvaćanju modne marke i tržišne tipičnosti odjevnog proizvoda. Za polazni dio eksperimentalnog istraživanja oblikovana je anketna upitnica pozicioniranja marke traperica na hrvatskom tržištu za studente Tekstilno-tehnološkog fakulteta i Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Između više modnih marki traperica koje se najčešće ističu među studentima dvaju fakulteta primarno mjesti pripada marki Levis, zatim marki Diesel pa marki Mustang. I ostale marke poput marke traperica Big Star i Versace studenti navode afirmativno te zajedno s ostalim markama sudjeluju u 23, 77% ukupnih frekvencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0117013

Ustanove
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Tratnik, Miroslav; Rogale, Dubravko; Ujević, Darko; Stracenski, Maja
Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda // Tekstil, 55 (2006), 5; 227-237 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Tratnik, M., Rogale, D., Ujević, D. & Stracenski, M. (2006) Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda. Tekstil, 55 (5), 227-237.
@article{article, year = {2006}, pages = {227-237}, keywords = {fashion brands, jeans clothes, Croatian market}, journal = {Tekstil}, volume = {55}, number = {5}, issn = {0492-5882}, title = {Positioning of a Jeans Brand in the Croatian Garment Market}, keyword = {fashion brands, jeans clothes, Croatian market} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Art and Archaeology Technical Abstracts
  • CAB Abstracts
  • CA Search (Chemical Abstracts)
  • World Textiles
  • Research Alert
  • Materials Science Citation Index
  • Textile Technological Abstracts
  • Textile Technology Digest
  • Bulletin Signaletique
  • Referativny sbornik
  • Investigacion e Informacion y de Tensioactivos
  • publikacije Institute of Textile Technology
  • World Textiles
  • Energy Science & Technology
  • Pascal