Spolne razlike u matematičkim sposobnostima: utjecaj prijetnje stereotipom, percipirane nekompetentnosti te upoznatosti i prihvaćanja stereotipa (CROSBI ID 344506)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kantoci, Martina
Franc, Renata
hrvatski
Spolne razlike u matematičkim sposobnostima: utjecaj prijetnje stereotipom, percipirane nekompetentnosti te upoznatosti i prihvaćanja stereotipa
Cilj istraživanaj bio je provjeriti postoji li utjecaj prijetnje stereotipom na izvedbu učenika viših razreda osonovne škole u testu matematičkih sposobnosti, ovisi li prijetnja stereotipom o percipiranoj nekompetentnosti i djeluje li na prihvažanje stereotipa.
prijetnja sterotipom; percipirana nekompetentnost
nije evidentirano
engleski
Sex differences in mathematical abilities ; stereotype threat, perceived noncompetence, knowledge and acceptance of stereotypes
nije evidentirano
stereotype threat; perceived noncompetence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
01.01.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb