Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh (CROSBI ID 83051)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rijavec, Majda ; Raboteg-Šarić, Zora ; Franc, Renata
hrvatski
Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh
Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja, uvjerenja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i samopoštovanje) se razlikuju učenici različitog školskog uspjeha. Ispitano je 130 dječaka i 126 djevojčica petog i šestog razreda tri osnovne škole u Zagrebu. Učenici su po svom školskom uspjehu podijeljeni u tri skupine: odlični, vrlo dobri i dobri. Diskriminacijska analiza pokazala je da se te tri skupine učenika međusobno razlikuju u četiri ispitane varijable. Što učenici imaju bolji školski uspjeh to više procjenjuju da imaju sposobnosti potrebne za učenje i da se u školi više zalažu (uvjerenja o samoefikasnosti). Bolji uspjeh učenika u ovom istraživanju također je povezan i s manjom upotrebom površinskog procesiranja kao strategije učenja i većim samopoštovanjem.
strategije učenja; školski uspjeh; atribucije; samopoštovanje
nije evidentirano
engleski
Components of self-regulated learning and school achievement
nije evidentirano
learning strategies; school achievement; attributions; self-esteem
nije evidentirano
Podaci o izdanju
8 (4)
1999.
529-541-x
objavljeno
1330-0288