Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh (CROSBI ID 83051)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rijavec, Majda ; Raboteg-Šarić, Zora ; Franc, Renata Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 8 (1999), 4; 529-541-x

Podaci o odgovornosti

Rijavec, Majda ; Raboteg-Šarić, Zora ; Franc, Renata

hrvatski

Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh

Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja, uvjerenja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i samopoštovanje) se razlikuju učenici različitog školskog uspjeha. Ispitano je 130 dječaka i 126 djevojčica petog i šestog razreda tri osnovne škole u Zagrebu. Učenici su po svom školskom uspjehu podijeljeni u tri skupine: odlični, vrlo dobri i dobri. Diskriminacijska analiza pokazala je da se te tri skupine učenika međusobno razlikuju u četiri ispitane varijable. Što učenici imaju bolji školski uspjeh to više procjenjuju da imaju sposobnosti potrebne za učenje i da se u školi više zalažu (uvjerenja o samoefikasnosti). Bolji uspjeh učenika u ovom istraživanju također je povezan i s manjom upotrebom površinskog procesiranja kao strategije učenja i većim samopoštovanjem.

strategije učenja; školski uspjeh; atribucije; samopoštovanje

nije evidentirano

engleski

Components of self-regulated learning and school achievement

nije evidentirano

learning strategies; school achievement; attributions; self-esteem

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (4)

1999.

529-541-x

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija

Indeksiranost