Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka (CROSBI ID 124568)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Pavlin-Bernardić, Nina Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka // Suvremena psihologija, 9 (2006), 1; 47-61-x

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina

hrvatski

Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka

Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).

djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija

nije evidentirano

engleski

Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems

nije evidentirano

children; strategies; arithmetic problems; metacognition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2006.

47-61-x

objavljeno

1331-9264

Povezanost rada

Psihologija