Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka (CROSBI ID 124568)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Pavlin-Bernardić, Nina
hrvatski
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).
djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija
nije evidentirano
engleski
Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems
nije evidentirano
children; strategies; arithmetic problems; metacognition
nije evidentirano