Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školovanje učitelja u kvalitetnoj školi (CROSBI ID 518256)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ljubetić, Maja ; Arbunić, Antun Školovanje učitelja u kvalitetnoj školi // RI-KVAŠ 21 - Svaka škola može uspjeti / Kegalj, N., Krema, M. (ur.). Rijeka: OŠ Podmurvice, Liber d.o.o. Rijeka, 2007. str. 31-44-x

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja ; Arbunić, Antun

hrvatski

Školovanje učitelja u kvalitetnoj školi

Suvremena pedagoška praksa zahtijeva kvalitetnu školu i osposobljenog učitelja – voditelja koji može udovoljiti očekivanjima i naraslim potrebama suvremenog društva. Kvalitetno osposobljavanje učitelja – voditelja kao budućeg nositelja ideja kvalitetne škole započinje na učiteljskom studiju kojeg je potrebno koncipirati i voditi u skladu s temeljnim principima kvalitetne škole. U cilju istraživanja doživljaja i zadovoljstva studenata – budućih učitelja nastavom temeljenom na principima kvalitetne škole poduzeto je istraživanje na uzorku od 111 studenata koji su tijekom akademske godine 2005./06. pohađali kolegij Obiteljske pedagogije, a koji je ostvarivan po principima kvalitetne škole. Dobiveni rezultati pokazali su kako studenti prepoznaju elemente kvalitetne škole, izražavaju zadovoljstvo izvođenjem nastave po principima kvalitetne škole te uviđaju korisnost stečenih znanja za osobni i profesionalni život.

kvalitetna škola; učitelj - voditelj; korisnost znanja

nije evidentirano

engleski

Educating teachers in the quality school

nije evidentirano

quality school; teacher-trainer; knowledge usefulness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-44-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

RI-KVAŠ 21 - Svaka škola može uspjeti

Kegalj, N., Krema, M.

Rijeka: OŠ Podmurvice, Liber d.o.o. Rijeka

978-953-7165-54-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija