Kako zaobići dramskog pisca ili subverzivnost hrvatskog kazališta devedesetih prema suvremenom hrvatskom dramskom piscu kao struci (CROSBI ID 517858)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikčević, Sanja
hrvatski
Kako zaobići dramskog pisca ili subverzivnost hrvatskog kazališta devedesetih prema suvremenom hrvatskom dramskom piscu kao struci
Članak opisuje odnos hrvatskog kazališta prema domaćem dramskom piscu od osamdesetih kad je taj odnos bio na najnižim granama jer je igrano najmanje pisaca preko kraja osamdesetih i djelatnosti Mire Gavran i scene Suvremene hrvatske drame u Teatru ITD preko velikog vala traženja domaćeg pisca na tragu evropskih trendova traženja nove europske drame. No, članak pokazuje da je taj val u teatar kao pisce donio različite struke (pisce, glumce, prozne pisce, redatelje) što samo po sebi ne bi bilo loše (i u nekim je ostvarenjima urodilo izvanrednim tekstovima) kada ta teza da svatko može napisati tekst ne bi umjesto otvarala vrata svima koji donose tekstove zapravo zatvarala vrata i marginalizirala upravo profesiju pisca.
hrvatska drama; dramski pisac; kazališni redatelj
nije evidentirano
engleski
Rejection of Contemporary Croatian Dramatist by Croatian Theatre in Nineties
nije evidentirano
Croatian drama; playwright; theatre director
nije evidentirano
Podaci o prilogu
267-283-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hrvatska dramska književnost i kazalište u svjetlu estetskih i povijesnih mjerila. Krležini dani u Osijeku
Hećimović, Branko
Zagreb : Osijek: Zavod za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU, Odsjek za povijest hrvatskog kazališta ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096