Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu (CROSBI ID 123973)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Gabelica Šupljika, Maja ; Opačak, Tatjana ; Radmilo, Ester Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu // S vama, 3 (2006), 2/3; 92-97

Podaci o odgovornosti

Gabelica Šupljika, Maja ; Opačak, Tatjana ; Radmilo, Ester

hrvatski

Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu

Specifične teškoće u učenju su značajno povezane sa školskim neuspjehom. Disleksija kao teškoća usvajanja čitanja je često neprepoznata na vrijeme zbog čega se ne poduzimaju pravodobno najbolje stručne aktivnosti, vrste poticaja i interakcije s djetetom. Ured pravobranitelja za djecu je u odnosu na ukupni broj prijava 2005. godini primio 5% prijava povreda obrazovnih prava djece s poremećajem govorno-glasovne komunikacije i specifičnih teškoća u učenju. U članku se opisuju četiri primjera iz prakse pravobraniteljstva za djecu.

specifične teškoće u učenju ; disleksija ; obrazovna prava

nije evidentirano

engleski

An on-time reaction of schools is neccessary, Some views on specific learning difficulties according to the surveys of the State attorneys office for children

nije evidentirano

specific learning difficulties ; dyslexia ; educational rights

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (2/3)

2006.

92-97

objavljeno

1334-9058

Povezanost rada

nije evidentirano