Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu (CROSBI ID 123973)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Gabelica Šupljika, Maja ; Opačak, Tatjana ; Radmilo, Ester
hrvatski
Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu
Specifične teškoće u učenju su značajno povezane sa školskim neuspjehom. Disleksija kao teškoća usvajanja čitanja je često neprepoznata na vrijeme zbog čega se ne poduzimaju pravodobno najbolje stručne aktivnosti, vrste poticaja i interakcije s djetetom. Ured pravobranitelja za djecu je u odnosu na ukupni broj prijava 2005. godini primio 5% prijava povreda obrazovnih prava djece s poremećajem govorno-glasovne komunikacije i specifičnih teškoća u učenju. U članku se opisuju četiri primjera iz prakse pravobraniteljstva za djecu.
specifične teškoće u učenju ; disleksija ; obrazovna prava
nije evidentirano
engleski
An on-time reaction of schools is neccessary, Some views on specific learning difficulties according to the surveys of the State attorneys office for children
nije evidentirano
specific learning difficulties ; dyslexia ; educational rights
nije evidentirano