Re-formiranje obrazovne politike u Hrvatskoj prema Europi znanja (CROSBI ID 32767)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krbec, Denisa
hrvatski
Re-formiranje obrazovne politike u Hrvatskoj prema Europi znanja
Usvajajući Priopćenje pod nazivom « ; ; Prema Europi znanja» ; ; Europska je komisija utvrdila niz aktivnosti prema kojima su zemlje-članice Europske Unije trebale usmjeravati provedbu nacionalnih politika na područjima obrazovanja, osposobljavanja i uključivanja mladih za razdoblje od 2000. do 2006. godine. Obzirom da je provedbenim planovima trebalo raditi na razvijanju cjeloživotnog obrazovanja (lifelong learning), a čime bi Unija promovirala najviši stupanj primjene znanja (applied knowledge) u ekonomiji, Prioćenje je prihvaćeno kao samo još jedan korak naprijed prema usavršavanju koordinacije različitih obrazovnih politika i njihovih učinaka na razvoj ljudskih potencijala. Svrha članka je utvrđivanje teorijskog okvira za razradu brojnih, često i oprečnih, prijedloga strategija promjena u obrazovnoj politici Hrvatske. Neovisno o dosad provedenim (političkim) raspravama, čini se da je postignut opći konsenzus o potrebi primjene međunarodnih standarda, posebno u kontekstu približavanja Hrvatske Europskoj Uniji. Usvajanje « ; ; europskih» ; ; rješenja u predstojećim aktivnostima re-formiranja školstva na svim razinama pretpostavka je bržoj i efikasnijoj integraciji u primjeni znanja, osposobljavanja i rada na europskom tržištu.
obrazovna politika, reforma,
nije evidentirano
engleski
Re-forming of Educational Policy in Croatia towards Europe of Knowledge
nije evidentirano
Educational Policy, Reform,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-44-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Znanje – ; temeljni ekonomski resurs
Sundać, Dragomir
Rijeka:
2002.
953-6148-32-3