Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA (CROSBI ID 517397)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra ; Anđić, Dunja KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA // "The Teacher of the 21.st.c.". Bitola : Ohrid: Pedagoški fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid, 2002

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra ; Anđić, Dunja

hrvatski

KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA

Rad predstavlja dio rezultata istraživanja provedenog 2001. godine na namjernom uzorku (N=708) koji je obuhvaćao dvije skupine ispitanika: studente predškolskog odgoja i studente razredne nastave četiriju sveučilišnih centara u Republici Hrvatskoj (Zagreb, Rijeka, Osijek i Split). Analizira se kakva su očekivanja pojedinih skupina ispitanika prema doprinosu relevantnijih nastavnih postupaka u obrazovanju za okoliš, odnosno kako procjenjuju učinkovitost pojedinih nastavnih postupaka u poboljšanju kvalitete obrazovanja za okoliš. U navedenom se istraživanju nekoliko tendencija nastavnoga rada pokazalo aktualnim i bitnim u osmišljavanju obrazovanja za okoliš danas i u budućnosti. Posebice se to očekuje od terenske nastave, ekskurzija i rada na projektima. U aspektu složenijih statističkih izračunavanja pokazala se neujednačenost, što je izraženo višim stupnjem slaganja s ponuđenim mogućnostima nastavnoga rada u obrazovanju za okoliš u starijih studenata te u studenata većeg sveučilišnog središta u odnosu na mlađe studente i studente manjih sveučilišnih središta. U svakom slučaju, visoko suglasje studenata u procjeni svoje komunikacijske pozicije unutar ponuđenih nastavnih postupaka u području obrazovanja za okoliš otvara nove mogućnosti za odgojno-obrazovne utjecaje u vrijeme studija. Naime, na osnovi poznavanja stavova i mišljenja studenata, može se, s više ili manje vjerojatnosti, predvidjeti aktivnija pozicija studenata u budućem obrazovanju za okoliš, a time i kvalitetnije obrazovanje za okoliš. Opći zaključak jest: ima razloga optimizmu u razvoju obrazovanja budućih odgajatelja i učitelja za okoliš, barem što se tiče stajališta studenata.

budući odgajatelji i učitelji; obrazovanje za okoliš; učinkovitost obrazovanja za okoliš; nastavni postupci; oblici i metode rada

nije evidentirano

engleski

COMMUNICATIONAL POSITON OF TEACHING SCHOOLS STUDENTS IN ENVIRONMENTAL EDUCATION IN THE LIGHT OF ONE RESEARCH

nije evidentirano

future pre-school teachers and primary-school teachers; environmental education; efficiency of the environmental education; educational procedures; forms and methods of work.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"The Teacher of the 21.st.c."

Bitola : Ohrid: Pedagoški fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid

Podaci o skupu

International Pedagogical Meeting "The Teacher of 21.st.c."

predavanje

23.05.2002-26.05.2002

Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija

Povezanost rada

Pedagogija