Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Complexity of Calculating the Harbor Quayside Loading Equipment Efficiency (CROSBI ID 123387)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dundović, Čedomir Complexity of Calculating the Harbor Quayside Loading Equipment Efficiency // Promet, 8 (1996), 171-176-x

Podaci o odgovornosti

Dundović, Čedomir

engleski

Complexity of Calculating the Harbor Quayside Loading Equipment Efficiency

Prekrcajni učinak lučkih obalnih i mobilnih dizalica ima dominantan utjecaj na vrijeme koje brod provede na pristanu. Zato se demenzioniranje obalnog prekrcajnog postrojenja vrši upravo na temelju hipotetskog proizvodnog učinka ili stvarnog prekrcajnog kapaciteta lučkih obalnih i/ili mobilnih dizalica. Pri utvrđivanju teoretskog prosječnog učinka pretpostavlja se da su svi varijabilni čimbenici sadržani u položaju polazne točke putanje kuke dizalice, položaju polupraznog broda, srednjem nivou mora i udaljenosti središnjice broda od krajnje točke putanje kuke na kopnenoj strani. Razvijenom analitičkom metodom za izračunavanje vremenskog trajanja putanje radnog ciklusa, autor istražuje mogućnosti ispravnijeg vrednovanja učinka lučkih obalnih i mobilnih dizalica. Primjena metoda zasniva se na pretpostavljenim uvjetima i empirijski određenim čimbenicima koji definiraju pojedinice parametre puta materijalne točke zahvatnog sredstva sa svrhom iznalaženja nužnih pojednostavljenja pri proračunu učinka lučkih prekrcajnih sredstava.

loading efficiency; harbor quayside; mobile crane

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8

1996.

171-176-x

objavljeno

0353-5320

Povezanost rada

nije evidentirano