Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 247208

Stroke – an adverse reaction to sildenafil


Habek, Mario; Petravić, Damir
Stroke – an adverse reaction to sildenafil // Clinical Neuropharmacology (2006) (znanstveni, prihvaćen)


CROSBI ID: 247208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stroke – an adverse reaction to sildenafil

Autori
Habek, Mario ; Petravić, Damir

Vrsta, podvrsta
Radovi u časopisima, znanstveni

Izvornik
Clinical Neuropharmacology (2006)

Status rada
Prihvaćen

Ključne riječi
Stroke; Sildenafil

Sažetak
Althoug cardiovascular side-effects of sildenafil are recognized, little is known about stroke risk in patients who take this drug. We report a patient with multiple strokes in the posterior cerebral circulation in close temporal association with sildenafil use. This case report further emphasise that stroke is, although rare, real side effect of sildenafil. Potential users should be warned before taking it, especially if they have other stroke risk factors, as recommended by the manufacturer.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0108042

Ustanove
Medicinski fakultet, Zagreb,
Klinički bolnički centar Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Petravić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Habek, Mario; Petravić, Damir
Stroke – an adverse reaction to sildenafil // Clinical Neuropharmacology (2006) (znanstveni, prihvaćen)
Habek, M. & Petravić, D. (2006) Stroke – an adverse reaction to sildenafil. Prihvaćen za objavljivanje u Clinical Neuropharmacology. [Preprint].
@unknown{unknown, year = {2006}, keywords = {Stroke, Sildenafil}, journal = {Clinical Neuropharmacology}, title = {Stroke and \#8211; an adverse reaction to sildenafil}, keyword = {Stroke, Sildenafil} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font