Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ (CROSBI ID 344126)

Ocjenski rad | diplomski rad

Borozan, Saša Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Borozan, Saša

Grbac, Bruno

hrvatski

Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ

Ovaj rad se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu prikazana je geneza razvoja marketinga i način na koji je on, od svoje pojave do danas zauzeo ovu katalizatorsku funkciju. Spomenute su i koncepcije marketinga koje su se razvijale kroz vrijeme - od proizvodne preko prodajne, pa sve do marketinške koncepcije i javljanja protrebe za permanentnim upravljanjem marketingom. Proučene su i suvremene tendencije koje govore o slijedećoj etapi u razvoju marketinga koja u teorijska promišljanja o uspješnim marketinškim koncepcijama uključuje, uz zadovoljstvo organizacije i njenih kupaca, i zadovljstvo zaposlenika te širi društveni interes kao bitne komponente konkurentnosti u budućnosti. U praktičnom dijelu rada osmišljena je poduzetnička marketinška aplikacija krož oživotvorenje ideje o obiteljskom multicentru kao mjestu gdje se susreću interesi i potrebe djece i roditelja. U sklopu toga se traži najbolji način za promociju multicentara i njegovo kvalitetno pozicioniranje te konačno testiranje teza treba li zadovoljstvo vlasnika biti jedini motiv djelovanja multicentra ili je za ocjenu njegove uspješnosti potrebno uzeti u obzir parametre kao što su zadovljstvo korisnika i zaposlenika te interes šire društvene zajednice.

koncepcija društvenog marketinga; novi poslovn poduhvat; povjerenje

nije evidentirano

engleski

The Social Marketing Concept in Function of Starting New Business - Confidence as a Key Word

nije evidentirano

Social Marketing Concept; New Business; Confidence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

102

18.04.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija