Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ (CROSBI ID 344126)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Borozan, Saša
Grbac, Bruno
hrvatski
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ
Ovaj rad se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu prikazana je geneza razvoja marketinga i način na koji je on, od svoje pojave do danas zauzeo ovu katalizatorsku funkciju. Spomenute su i koncepcije marketinga koje su se razvijale kroz vrijeme - od proizvodne preko prodajne, pa sve do marketinške koncepcije i javljanja protrebe za permanentnim upravljanjem marketingom. Proučene su i suvremene tendencije koje govore o slijedećoj etapi u razvoju marketinga koja u teorijska promišljanja o uspješnim marketinškim koncepcijama uključuje, uz zadovoljstvo organizacije i njenih kupaca, i zadovljstvo zaposlenika te širi društveni interes kao bitne komponente konkurentnosti u budućnosti. U praktičnom dijelu rada osmišljena je poduzetnička marketinška aplikacija krož oživotvorenje ideje o obiteljskom multicentru kao mjestu gdje se susreću interesi i potrebe djece i roditelja. U sklopu toga se traži najbolji način za promociju multicentara i njegovo kvalitetno pozicioniranje te konačno testiranje teza treba li zadovoljstvo vlasnika biti jedini motiv djelovanja multicentra ili je za ocjenu njegove uspješnosti potrebno uzeti u obzir parametre kao što su zadovljstvo korisnika i zaposlenika te interes šire društvene zajednice.
koncepcija društvenog marketinga; novi poslovn poduhvat; povjerenje
nije evidentirano
engleski
The Social Marketing Concept in Function of Starting New Business - Confidence as a Key Word
nije evidentirano
Social Marketing Concept; New Business; Confidence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
102
18.04.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka