Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Identitet marketinga (CROSBI ID 3687)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Grbac, Bruno Identitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Identitet marketinga

Knjiga se sastoji od pet podpoglavlja: Priroda marketinga, Analiza i izbor tržišta, Razvijanje marketing-miksa, Upravljanje marketing-aktivnostima i Transformacija marketinga. U prvom poglavlju Priroda marketinga raspravlja se o poimanju marketinga - odrednicama marketinga, evoluciji marketinga, ulozi marketinga te okruženju marketinga. U drugom poglavlju Analiza i izbor tržišta analiziraju se potrošači, proces donošenja odluka o kupnji proizvoda široke potrošnje, proces kupovanja proizvoda proizvodne potrošnje, marketing-informacijski sustav i istraživanje tržišta te selekcija tržišta i predviđanje prodaje. Treće poglavlje nosi naslov Razvijanje marketing-miksa. U njemu se analiziraju politike elemenata marketing-miksa, tj. politika proizvoda, politika cijena, politika distribucije te politika promocije. Upravljanje marketing-aktivnostima je četvrto poglavlje u kojem se analizira planiranje, kontrola i organizacija marketing-aktivnosti. Transformacija marketinga naslov je petog poglavlja u kojem se obrađuju nova područja primjene marketinga i novi trendovi u marketingu.

marketing; okruženje marketinga; potrošači; marketing-informacijski sustav; marketing-miks; marketing-aktivnosti

nije evidentirano

engleski

The Marketing Identity

nije evidentirano

marketing; marketing environment; consumers; marketing-information system; marketing-mix; marketing-activities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio

2006.

953-7332-00-4

529

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija