Identitet marketinga (CROSBI ID 3687)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Identitet marketinga
Knjiga se sastoji od pet podpoglavlja: Priroda marketinga, Analiza i izbor tržišta, Razvijanje marketing-miksa, Upravljanje marketing-aktivnostima i Transformacija marketinga. U prvom poglavlju Priroda marketinga raspravlja se o poimanju marketinga - odrednicama marketinga, evoluciji marketinga, ulozi marketinga te okruženju marketinga. U drugom poglavlju Analiza i izbor tržišta analiziraju se potrošači, proces donošenja odluka o kupnji proizvoda široke potrošnje, proces kupovanja proizvoda proizvodne potrošnje, marketing-informacijski sustav i istraživanje tržišta te selekcija tržišta i predviđanje prodaje. Treće poglavlje nosi naslov Razvijanje marketing-miksa. U njemu se analiziraju politike elemenata marketing-miksa, tj. politika proizvoda, politika cijena, politika distribucije te politika promocije. Upravljanje marketing-aktivnostima je četvrto poglavlje u kojem se analizira planiranje, kontrola i organizacija marketing-aktivnosti. Transformacija marketinga naslov je petog poglavlja u kojem se obrađuju nova područja primjene marketinga i novi trendovi u marketingu.
marketing; okruženje marketinga; potrošači; marketing-informacijski sustav; marketing-miks; marketing-aktivnosti
nije evidentirano
engleski
The Marketing Identity
nije evidentirano
marketing; marketing environment; consumers; marketing-information system; marketing-mix; marketing-activities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio
2006.
953-7332-00-4
529
objavljeno