Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva (CROSBI ID 32713)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Batarelo, Ivana Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive. / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 197-202-x

Podaci o odgovornosti

Batarelo, Ivana

hrvatski

Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva

U ovom pregledu su dane osnovne pojmovne odrednice obrazovne tehnologije, dane su reference svjetskih standarda za pripremu nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije, te su analizirane studije u čijem je fokusu priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije. Različitih modeli obrazovanja nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije tema su većeg broja istraživanja, koja reflektiraju obrazovne propise određene zemlje. Priprema budućih nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije presudna je za djelotvorno i svrhovito korištenje novih tehnologija u nastavi. Na osnovu analiziranih studija, moguće je zaključiti da pri kreiranju programa za obrazovanje nastavnika treba uzeti u obzir slijedeće odrednice: (a) važnost utvrđivanja jasnih zakonskih odrednica i programa za obrazovanje, (b) uvođenje kolegija iz obrazovne tehnologije u programe za obrazovanje nastavnika, (c) jače povezivanje institucija za obrazovanje nastavnika sa školama u kojima se provodi stručna praksa, te (d) omogućavanje učenja budućih nastavnika putem tehnologije.

obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika, međunarodna iskustva

nije evidentirano

engleski

Teacher training for educational technology use: International practice

nije evidentirano

educational technology, teacher training, international practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-202-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive.

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2005.

953-6218-24-0

Povezanost rada

Pedagogija