Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva (CROSBI ID 32713)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Batarelo, Ivana
hrvatski
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva
U ovom pregledu su dane osnovne pojmovne odrednice obrazovne tehnologije, dane su reference svjetskih standarda za pripremu nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije, te su analizirane studije u čijem je fokusu priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije. Različitih modeli obrazovanja nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije tema su većeg broja istraživanja, koja reflektiraju obrazovne propise određene zemlje. Priprema budućih nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije presudna je za djelotvorno i svrhovito korištenje novih tehnologija u nastavi. Na osnovu analiziranih studija, moguće je zaključiti da pri kreiranju programa za obrazovanje nastavnika treba uzeti u obzir slijedeće odrednice: (a) važnost utvrđivanja jasnih zakonskih odrednica i programa za obrazovanje, (b) uvođenje kolegija iz obrazovne tehnologije u programe za obrazovanje nastavnika, (c) jače povezivanje institucija za obrazovanje nastavnika sa školama u kojima se provodi stručna praksa, te (d) omogućavanje učenja budućih nastavnika putem tehnologije.
obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika, međunarodna iskustva
nije evidentirano
engleski
Teacher training for educational technology use: International practice
nije evidentirano
educational technology, teacher training, international practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-202-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive.
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2005.
953-6218-24-0