Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Za promjenu razredno-predmetnog sustava (CROSBI ID 122857)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Arbunić, Antun Za promjenu razredno-predmetnog sustava // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 3; 352-362-x

Podaci o odgovornosti

Arbunić, Antun

hrvatski

Za promjenu razredno-predmetnog sustava

Rad u biti predstavlja nastavak rada Izazov pedagogiji 21. stoljeća, iznesenog na Međunarodnom znanstvenom skupu Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja u Mariboru 2000., te s njim tvori logičnu cjelinu. Osnovne zamjerke postojećem razredno-predmetnom sustavu intencijalnog odgoja i obrazovanja autor sažima u tri točke - (1) okoštalost školskog razredno-predmetnog sustava obrazovanja koji ne omogućava jasan pregled uspješnosti polaznika u pojedinim odgojno-obrazovnim područjima te definiranjem uspješnosti kao "prosječnosti u uspjehu" na različitim segmenata odgoja a prije svega obrazovanja ; (2) praktična neprohodnost unutar sustava za sve koji u ma kom pogledu nisu "prosječni" te im pretjerano "birokratiziranje i normiranje" onemogućava osobni izbor tempa, dinamike i sadržaja odgoja i obrazovanja ; (3) a u svezi s prethodnim, unificiranost sustava vrednovanja za sva područja odgojno-obrazovnog rada. U daljnjem dijelu rada iznose se sasvim konkretni prijedlozi za promjenu razredno-predmetnog sustava: redefiniranje i reorganizacija sustava predmeta ; redefiniranje sustava valorizacije uspješnosti, reorganizacija nastave, redefiniranje plana i programa te pitanja nove pedagoške dokumentacije zasnovane na takvom redefiniranom i reorganiziranom sustavu odgoja i obrazovanja.

osnovna škola; razredno-predmetni sustav; »;; programska nastava«;; .

nije evidentirano

engleski

For a Change of the Class-Subject System

nije evidentirano

primary school; class-subject sistem of education; model of »;; programme teaching«;; .

nije evidentirano

Podaci o izdanju

141 (3)

2000.

352-362-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano