Kompjutor u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 122540)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavličević-Franić, Dunja
hrvatski
Kompjutor u nastavi hrvatskoga jezika
Nastava hrvatskoga jezika uz pomoć računala nužno zahtijeva promjene u pristupu, kako na lingvometodičkoj tako i na pedagoško-psihološkoj razini. U radu se, stoga, afirmira sljedeća ljestvica recepcijskih mogućnosti učenika u radu s računalom: intelektualna razina (intenziviranje misaonih operacija i individualizacija procesa učenja), psihološka razina (povećava se stabilnost koncentracije, smanjuje selektivnost pažnje i jača motivacija), emocionalna razina (današnje generacije djece vezane su uz kompjutore doživljavajući ih kao suvremene igračke).
računalna obrazovna tehnologija; nastava hrvatskoga jezika; recepcijske mogućnosti učenika
nije evidentirano
engleski
Computer in Croatian Language Teaching
nije evidentirano
computer educational technology; Croatian language teaching; pupil's receptive abilities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XIV (2)
1989.
102-108-x
objavljeno
0350-221X