Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 242320

Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole


Miljević-Riđički, Renata; Miljković, Dubravka; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, Majda; Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Zarevski, Predrag
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole, Zageb: IEP, 2003 (prirucnik)


Naslov
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole
(Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application)

Autori
Miljević-Riđički, Renata ; Miljković, Dubravka ; Pavličević-Franić, Dunja ; Rijavec, Majda ; Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Zarevski, Predrag

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
IEP

Grad
Zageb

Godina
2003

Stranica
156

ISBN
953-97820-1-5

Ključne riječi
afektivna/efiksna škola; kognitivistički pristup učenju; komunikacijsko-humanistički pristup učenju
(active/efficient school; cognitive approach to learning; communicational-humanistic approach to learning)

Sažetak
Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Miljević-Riđički, Renata; Miljković, Dubravka; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, Majda; Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Zarevski, Predrag
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole, Zageb: IEP, 2003 (prirucnik)
Miljević-Riđički, R., Miljković, D., Pavličević-Franić, D., Rijavec, M., Vizek-Vidović, V., Vlahović-Štetić, V. & Zarevski, P. (2003) Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. Zageb, IEP.
@book{book, collectioneditor = {Zarevski, Predrag}, translator = {\v{S}poljar, Gordana}, year = {2003}, pages = {156}, keywords = {active/efficient school, cognitive approach to learning, communicational-humanistic approach to learning}, isbn = {953-97820-1-5}, title = {Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application}, keyword = {active/efficient school, cognitive approach to learning, communicational-humanistic approach to learning}, publisher = {IEP}, publisherplace = {Zageb} }