Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d. (CROSBI ID 758005)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Čosić, Lenka ; Mikulić, Sanja ; First, Ivana
hrvatski
Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.
U današnje vrijeme sve više dolazi do izražaja briga za očuvanje čovjekove okoline te su potrošači sve više usmjereni na proizvode koji su ekološki orjentirani. To je dovelo do stvaranja novog područja u marketingu - ekološkog marketinga. Najprije treba stvoriti ekološki prihvatljiv proizvod, a nakon toga slijedi komunikacija s ekološki orijentiranim tržištem. Stoga se u ovom poslovnom slučaju određuju problemi s komjima se susreće tvrtka TOZ Penkala d.d., a koji se tiču ekološkog marketinga.
ekološki marketing; ekološki proizvod
nije evidentirano
engleski
Eco-marketing in Tvornica olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.
nije evidentirano
eco-marketing; eco-product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Identitet marketinga, ISBN: 953-6148-49-8 ; 953-7332-00-4
2006.
nije evidentirano
objavljeno