Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d. (CROSBI ID 758005)

Druge vrste radova | ostalo

Čosić, Lenka ; Mikulić, Sanja ; First, Ivana Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d. // Identitet marketinga, ISBN: 953-6148-49-8 ; 953-7332-00-4. 2006.

Podaci o odgovornosti

Čosić, Lenka ; Mikulić, Sanja ; First, Ivana

hrvatski

Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.

U današnje vrijeme sve više dolazi do izražaja briga za očuvanje čovjekove okoline te su potrošači sve više usmjereni na proizvode koji su ekološki orjentirani. To je dovelo do stvaranja novog područja u marketingu - ekološkog marketinga. Najprije treba stvoriti ekološki prihvatljiv proizvod, a nakon toga slijedi komunikacija s ekološki orijentiranim tržištem. Stoga se u ovom poslovnom slučaju određuju problemi s komjima se susreće tvrtka TOZ Penkala d.d., a koji se tiču ekološkog marketinga.

ekološki marketing; ekološki proizvod

nije evidentirano

engleski

Eco-marketing in Tvornica olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.

nije evidentirano

eco-marketing; eco-product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Identitet marketinga, ISBN: 953-6148-49-8 ; 953-7332-00-4

2006.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija