Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 241911

Pojava mjehuravosti aluminijskih odljevaka pri lijevanju u kokilu


Budić, Ivan; Smojvir, Denis
Pojava mjehuravosti aluminijskih odljevaka pri lijevanju u kokilu // Ljevarstvo, 47 (2005), 4; 111-115 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Pojava mjehuravosti aluminijskih odljevaka pri lijevanju u kokilu
(Apperance of the Porosity During Gravity Die Casting of Aluminium)

Autori
Budić, Ivan ; Smojvir, Denis

Izvornik
Ljevarstvo (1330-2132) 47 (2005), 4; 111-115

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Ljevarstvo; pogrješke aluminijskih odljevaka; mjehuravost
(Foundry; casting defects of aluminium; porosity)

Sažetak
Mjehuravost odljevaka učestala je pogrješka u ljevaonicama. Nije detaljno istražena, pa se i danas često istražuje. U radu je prikazan utjecaj metalostatske visine, temperature ulijevanja i udjela vlage u pješčanoj jezgri na mjehuravost odljevaka od aluminijske slitine AlSi12 koji su lijevani u metalnu kokilu. Rezultati ispitivanja upozoravaju na važnost ispitivanih parametara za mjehuravost odljevaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Strojarstvo



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0152017

Ustanove
Strojarski fakultet, Slavonski Brod

Autor s matičnim brojem:
Ivan Budić, (162480)