Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj učenja rješavanjem problemskih zadataka na obrazovni učinak u elementarnoj nastavi matematike (CROSBI ID 121737)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kadum, Vladimir Utjecaj učenja rješavanjem problemskih zadataka na obrazovni učinak u elementarnoj nastavi matematike // Metodički ogledi, 12 (2005), 2; 31 - 60-x

Podaci o odgovornosti

Kadum, Vladimir

hrvatski

Utjecaj učenja rješavanjem problemskih zadataka na obrazovni učinak u elementarnoj nastavi matematike

Autor u radu iznosi rezultate do kojih je došao ispitujući utjecaj učenja rješavanjem problemskih zadataka na obrazovni učinak u elementarnoj nastavi matematike. Eksperiment je proveden na uzorku od 155 ispitanika. Uzorak pripada kategoriji namjernih uzoraka, srednje je veličine, a radilo se o eksperimentu intenzivnog tipa, gdje nije bitan broj ispitanika koliko rezultati samoga istraživanja. Dobiveni rezultati pokazuju da je učenje rješavanjem problemskih zadataka: (1) učinkovitije od tradicionalnoga, uobičajenoga načina (t=8, 25 ; P<0, 05) ; (2) znatno prisonosi razumijevanju bitnih matematičkih sadržaja (E-grupa je u odnosu prema početnom mjerenju podigla razinu za 8, 01 bodova po učeniku, dok je u K-grupi ta razina smanjena za 0, 28 bodova po učeniku) ; (3) prisonosi aktivnijemu odnosu učenika prema rješavanju zadataka: E-grupa je imala znatno manje nerješavanih zadataka (11, 9%) od K-grupe (23, 8%) ; (4) pridonosi boljemu uspjehu, višoj razini usvojenosti činjenica i informacija (t=8, 51 ; P<0, 05) ; (5) prisonosi većoj aplikativnosti stečenih znanja (26, 7 postotnih bodova više nego u tradicionalnome načinu učenja) ; (6) znatno produžuje trajanje stečenih znanja (t=8, 02 ; P<0, 05) ; (7) utjecaj modela sustava vježbi za poticanje problemsko-stvaralačkih sposobnosti učenika na rješavanje problemskih zadataka u nastavi je značajan (t=5, 58 ; P<0, 05).

matematika; nastava; obrazovni učinak; rješavanje problema; učenje; problemski zadatak

nije evidentirano

engleski

The influence of learning on educational performance in the elementary teaching of mathematics through problem solving tasks

nije evidentirano

mathematics; teaching; educational performance; problem solving; learning; problem-solving tasks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2005.

31 - 60-x

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano