Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi (CROSBI ID 121588)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Prvčić, Iva ; Tadinac Babić, Meri Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi // Suvremena psihologija, 3 (2000), 67-78-x

Podaci o odgovornosti

Prvčić, Iva ; Tadinac Babić, Meri

hrvatski

Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi

U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geometrijskog lika (ROCFT), tehnikom neposrednog dosjećanja. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece. Uradak je evaluiran na osnovi standardiziranog sustava korištenjem dviju mjera: tipa konstrukcije i broja bodova. Osnovni nalazi pokazuju da se s dobi povećava broj točno reproduciranih elemenata, pri čemu se uradak djece nakon desete godine izjednačuje. Kroz cjelokupni dobni raspon dominantan je tip III konstrukcije, a frekvencija javljanja tipa I/II naglo raste između 9. i 10. godine. Razvojne promjene u neposrednom dosjećanju na ROCFTu komentiraju se iz perspektive spoznaja suvremenih istraživanja razvoja SŽS-a.

vidno konfiguracijsko pamćenje; Rey-Osterriethov test složenog geometrijskog lika (ROCFT); razvojna neuropsihologija

nije evidentirano

engleski

The development of visual configurational memory in school-aged children

nije evidentirano

visual configurational memory; Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT); developmental neuropsychology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2000.

67-78-x

objavljeno

1331-9264

Povezanost rada

Psihologija