Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije (CROSBI ID 343726)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milošević, Krešo
Grbac, Bruno
hrvatski
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije
Početkom novog milenija marketing i marketinška komunikacija doživljavaju najrevolucionarnije promjene u povijesti njihova razvoja. Današnji se marketeri fokusiraju na stvaranje kupaca za cijeli život. Tvrtke danas stvaraju baze podataka o kupcima koje sadrže sve o demografiji, načinu življenja, razinama odgovora na različite marketinške stimulanse, kupnjama u prošlosti - i usklađuju svoju ponudu prema kupcima koji su zadovoljni ili čak i oduševljeni kupljenim proizvodom i koji će ostati lojalni tvrtki. Odnosi s javnošću u najširem smislu predstavljaju funkciju i djelokrug rada uprave poduzeća čiji je zadatak pomoći definiranju organizacijskih ciljeva i filozofije poslovanja. Izvršitelji, stručnjaci za odnose s javnošću komuniciraju sa svim čimbenicima interne i edsterne javnosti, a u namjeri da ostvare slaganje i sklad između organizacijskih ciljeva i očekivanja društva. Stručnjaci za odnose s javnošću razvijaju, izvršavaju i procjenjuju učinkovitost programa odnosa s javnošću. Njihov zadatak i cilj jest promicati međusobni utjecaj i razumijevanje između konstitutivnih elemenata poduzeća i javnosti.
odnosi s javnošću; marketinška komunikacija
nije evidentirano
engleski
Public relations as part of integrated marketing communication
nije evidentirano
public relations; marketing communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
13.02.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka