Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije (CROSBI ID 343726)

Ocjenski rad | diplomski rad

Milošević, Krešo Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Milošević, Krešo

Grbac, Bruno

hrvatski

Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije

Početkom novog milenija marketing i marketinška komunikacija doživljavaju najrevolucionarnije promjene u povijesti njihova razvoja. Današnji se marketeri fokusiraju na stvaranje kupaca za cijeli život. Tvrtke danas stvaraju baze podataka o kupcima koje sadrže sve o demografiji, načinu življenja, razinama odgovora na različite marketinške stimulanse, kupnjama u prošlosti - i usklađuju svoju ponudu prema kupcima koji su zadovoljni ili čak i oduševljeni kupljenim proizvodom i koji će ostati lojalni tvrtki. Odnosi s javnošću u najširem smislu predstavljaju funkciju i djelokrug rada uprave poduzeća čiji je zadatak pomoći definiranju organizacijskih ciljeva i filozofije poslovanja. Izvršitelji, stručnjaci za odnose s javnošću komuniciraju sa svim čimbenicima interne i edsterne javnosti, a u namjeri da ostvare slaganje i sklad između organizacijskih ciljeva i očekivanja društva. Stručnjaci za odnose s javnošću razvijaju, izvršavaju i procjenjuju učinkovitost programa odnosa s javnošću. Njihov zadatak i cilj jest promicati međusobni utjecaj i razumijevanje između konstitutivnih elemenata poduzeća i javnosti.

odnosi s javnošću; marketinška komunikacija

nije evidentirano

engleski

Public relations as part of integrated marketing communication

nije evidentirano

public relations; marketing communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

13.02.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija