Ambalaža - "lice koje mami" (CROSBI ID 343724)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ipsa, Lorena
Grbac, Bruno
hrvatski
Ambalaža - "lice koje mami"
U našoj svakodnevici susrećemo se sa svim oblicima prodaje kojom se prodaju apsolutno sve stvari, znanja i usluge. U diplomskom radu osvrnula sam se posebno na ambalažu i njenu psihološko – prodajnu funkciju. Opisala sam elemente ambalaže svakog zasebno te istražila kako oni utječu na kupce. Iznijela sam i kratki povijesni razvoj ambalaže u Hrvatskoj. Da bih potvrdila hipotezu , osim teorije, koristila sam i vlastito istraživanje. Provela sam ga podjednako među spolovima i obuhvatila sam sve dobne skupine. Istraživanje se odnosilo na važnost ambalaže među kupcima te važnosti ambalaže bombonijera konkretno Bajadere. Nakon istraživanja obavila sam analizu dobivenih podataka, a neke, koje sam smatrala najzanimljivijima, sam i prikazala grafički. Naravno, potvrdila sam hipotezu da ambalaža utječe na prodaju proizvoda. Važnost ambalaže uočila su velika i poznata poduzeća, a tendencija je da i ostala poduzeća počinju pridavati sve veću pažnju ambalaži kako bi povečala prodaju te tako navela kupce na kupnju njihovog proizvoda.
ambalaža; psihološko – prodajna funkcija ambalaže; bombonijere; Bajadera
nije evidentirano
engleski
Package - "luring face"
nije evidentirano
package; psychological - selling package function; candy store; Bajadera
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
12.01.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka