Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ambalaža - "lice koje mami" (CROSBI ID 343724)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ipsa, Lorena Ambalaža - "lice koje mami" / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Ipsa, Lorena

Grbac, Bruno

hrvatski

Ambalaža - "lice koje mami"

U našoj svakodnevici susrećemo se sa svim oblicima prodaje kojom se prodaju apsolutno sve stvari, znanja i usluge. U diplomskom radu osvrnula sam se posebno na ambalažu i njenu psihološko – prodajnu funkciju. Opisala sam elemente ambalaže svakog zasebno te istražila kako oni utječu na kupce. Iznijela sam i kratki povijesni razvoj ambalaže u Hrvatskoj. Da bih potvrdila hipotezu , osim teorije, koristila sam i vlastito istraživanje. Provela sam ga podjednako među spolovima i obuhvatila sam sve dobne skupine. Istraživanje se odnosilo na važnost ambalaže među kupcima te važnosti ambalaže bombonijera konkretno Bajadere. Nakon istraživanja obavila sam analizu dobivenih podataka, a neke, koje sam smatrala najzanimljivijima, sam i prikazala grafički. Naravno, potvrdila sam hipotezu da ambalaža utječe na prodaju proizvoda. Važnost ambalaže uočila su velika i poznata poduzeća, a tendencija je da i ostala poduzeća počinju pridavati sve veću pažnju ambalaži kako bi povečala prodaju te tako navela kupce na kupnju njihovog proizvoda.

ambalaža; psihološko – prodajna funkcija ambalaže; bombonijere; Bajadera

nije evidentirano

engleski

Package - "luring face"

nije evidentirano

package; psychological - selling package function; candy store; Bajadera

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

12.01.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija