Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište (CROSBI ID 515314)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Damir ; Radman, Marija ; Mesić, Željka
hrvatski
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište
Prošle su četiri godine od uvođenja na tržište marke vina Portugizac Plešivica. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi učinak ove marketinške akcije na zagrebačkom tržištu. Provedeno je anketno istraživanje u studenom 2005. godine na uzorku od 130 potrošača vina, a potom su ovi rezultati uspoređeni s rezultatima istraživanja provedenog 1999. godine. Utvrđeno je da je poznatost portugisca u tom razdoblju povećana za 10%. Nadalje, danas više potrošača crvenih vina drži da portugizac ima prednosti pred ostalim crvenim vinima što ukazuje na poboljšanje njegovog imidža na tržištu. Sve više potrošača vina doživljava portugizac kao jedan od simbola starog Zagreba. Osim toga, došlo je i do značajnog poboljšanja imidža vina s područja Plešivice, pri čemu se portugizac s Plešivice percipira kao najkvalitetniji portugizac u Hrvatskoj.
anketno ispitivanje; imidž; potrošači; Portugizac
nije evidentirano
engleski
The impact of launch of wine brand Portugizac Plešivica in Zagreb market
nije evidentirano
survey; image; consumers; Portugizac
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-60-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma
Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma
predavanje
13.02.2006-17.02.2006
Opatija, Hrvatska