Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kontrola neizvjesnosti(anksioznost) (CROSBI ID 32505)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka Kontrola neizvjesnosti(anksioznost) // Mladi u multikulturalnom svijetu : stavovi srednjoškolaca u Hrvatskoj / Previšić, Vlatko ; Mijatović, Antun (ur.). Zagreb: Interkulturalni Centar, 2001. str. 31-36-x

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka

hrvatski

Kontrola neizvjesnosti(anksioznost)

Dobiveni rezultati za jednu od četiri temeljne dimenzije kulture (prema modelu Geerta Hofstedea): izbjegavanje/kontrola neizvjesnosti (anksioznost) pokazuju opću tendenciju prema manjoj anksioznosti, kod većine poddimenzija. Znači li prevladavajuća “ dobra” kontrola neizvjesnosti jednu trajniju tendenciju ili je izraz trenutnog stanja? Koliko je anksioznost povezana s društvenim razvojem, višim životnim standardom i manjim ili većim očekivanjima? Samo su neka od mogućih pitanja. Hofstedeov model kulture i ne primjenjuje se kao točan opis neke grupne kulture, već je samo opisni okvir za daljnja istraživanja trajnijih stavova i ponašanja. Njegova manja usmjerenost na obitelj, društvo i ideologiju, a veća na radnu sredinu, otvara nam i nove, drugaćije mogućnosti za istraživanje. Dobiveni rezultati, iako predstavljaju samo presjek ispitanika (učenika, roditelja, nastavnika), mogu biti polazica ili dio za šire upoznavanje karakteristika hrvatske “ nacionalne kulture” , ali i dobar orijentir za usporedbu sa drugim “ nacionalnim kulturama” u svijetu.

kontrola, anksioznost, stres, kultura

nije evidentirano

engleski

Control of uncertainty (anxiety)

nije evidentirano

control, anxiety, stress, culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-36-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mladi u multikulturalnom svijetu : stavovi srednjoškolaca u Hrvatskoj

Previšić, Vlatko ; Mijatović, Antun

Zagreb: Interkulturalni Centar

2001.

953-96967-2-0

Povezanost rada

Pedagogija