Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 237123

Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi


Laušić, Tanja
Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


Naslov
Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi
(Shyness, social support and sociometric status of children in primary school)

Autori
Laušić, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
27.10

Godina
2005

Stranica
50

Mentor
Raboteg-Šarić, Zora

Ključne riječi
Djeca; sramežljivost; socijalna podrška; sociometrijski status
(Children; shyness; social support; sociometric status)

Sažetak
Na uzorku od 218-ero djece prosječne dobi 13 godina i dva mjeseca utvrđeno je kako djeca u ranoj adolescenciji pokazuju nisku sklonost sramežljivosti, pri čemu nisu utvrđene spolne razlike u stupnju sramežljivosti djevojčica i dječaka. Rezultati pokazuju da djeca imaju visoku percepciju socijalne podrške od učenika i od učitelja, pri čemu ne postoje statistički značajne razlike između djevojčica i dječaka u percepciji socijalne podrške. Nije utvrđena statistički značajna razlika između skupina ispitanika kategoriziranih s obzirom na njihov položaj u skupini vršnjaka (popularni, omiljeni, odbačeni i zanemareni) ni po stupnju sramežljivosti, ni po stupnju percipirane podrške od učenika i od učitelja. Premda je utvrđena značajna povezanost percepcije podrške učitelja i podrške učenika i sramežljivosti, ta je povezanost dosta niska. Nije utvrđena značajna povezanost sramežljivosti i sociometrijskog statusa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0194102

Ustanove
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb