Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi (CROSBI ID 343647)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Laušić, Tanja
Raboteg-Šarić, Zora
hrvatski
Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi
Na uzorku od 218-ero djece prosječne dobi 13 godina i dva mjeseca utvrđeno je kako djeca u ranoj adolescenciji pokazuju nisku sklonost sramežljivosti, pri čemu nisu utvrđene spolne razlike u stupnju sramežljivosti djevojčica i dječaka. Rezultati pokazuju da djeca imaju visoku percepciju socijalne podrške od učenika i od učitelja, pri čemu ne postoje statistički značajne razlike između djevojčica i dječaka u percepciji socijalne podrške. Nije utvrđena statistički značajna razlika između skupina ispitanika kategoriziranih s obzirom na njihov položaj u skupini vršnjaka (popularni, omiljeni, odbačeni i zanemareni) ni po stupnju sramežljivosti, ni po stupnju percipirane podrške od učenika i od učitelja. Premda je utvrđena značajna povezanost percepcije podrške učitelja i podrške učenika i sramežljivosti, ta je povezanost dosta niska. Nije utvrđena značajna povezanost sramežljivosti i sociometrijskog statusa.
djeca; sramežljivost; socijalna podrška; sociometrijski status
nije evidentirano
engleski
Shyness, social support and sociometric status of children in primary school
nije evidentirano
children; shyness; social support; sociometric status
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
27.10.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb