Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategija razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije (CROSBI ID 121064)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vrtiprah, Vesna ; Vrdoljak Raguž, Ivona ; Svilokos, Tonći Strategija razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 14 (2005), 1; 25-48-x

Podaci o odgovornosti

Vrtiprah, Vesna ; Vrdoljak Raguž, Ivona ; Svilokos, Tonći

hrvatski

Strategija razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije

U radu se istražuju trendovi u kretanju turizma na europskom turistčkom tržištu, utjecaj globalizacijskih procesa na hrvatski turizam i mogućnosti razvoja hrvatskog turizam u uvjetima globalizacije. Anketnim istraživanjem eksperata potvrđeno je da je za budući razvoj hrvatskog turizma u danim uvjetima prijeko potrebna modifikacija proizvoda i tržišta jer je danas na europsko turističko tržište moguće ući ravnopravno samo ako se tom istom prostoru strateški ponude novi sadržaji kojima se on sam obogaćuje. Hrvatska mora tržištu ponuditi raznovrstan proizvod koji će zadovoljiti zahtjeve različitih tržišnih segmenata i, polazeći od vlastitih specifičnosti, tržištu prilaziti selektivno. Za uspješno uključivanje Hrvatske u europske globalizacijske procese mora se diverzificirati ponuda, povisiti kvaliteta ponude i razviti selektivni oblici turizma, jer se turističko tržište diferenciralo poštujući zahtjeve tržišnih segmenata, europski način života i običaje.

globalizacija; europsko turističko tržište; Europska unija; hrvatski turizam

nije evidentirano

engleski

Croatian development tourism strategy under the terms of globalization on the european market

nije evidentirano

globalization; European tourist market; European Union; Croatian tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2005.

25-48-x

objavljeno

1330-1039

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost