Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije (CROSBI ID 121030)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Milat, Josip Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije // Metodički ogledi, 8 (2001), 13; 45-64-x

Podaci o odgovornosti

Milat, Josip

hrvatski

Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije

Može li se pedagogija svesti isključivo na teoriju odgoja i teoriju obrazovanja pa čak i u slučaju da su pojmovi odgoj i obrazovanje jednoznačno određeni?Jesu li filozofija odgoja ili/i filozofija obrazovanja osnova filozofije suvremene pedagogije? Je li pedagogija i danas znanost o odgoju, ili znanost o obrazovanju ili znanost o odgoju i obrazovanju ili pak o nečemu četvrtom. U radu se s nekoliko naznaka pokušava odgovoriti na postavljena pitanja. Ukazuje se na nužnost znanstveno-metodološkog (logičkog i semantičkog) definiranja osnovnih pojmova pedagogije s aspekta njene teleološke određenosti te pravce teorijskog razvoja pa time i praktičnog djelovanja pedagogije u suvremenim društvenim i znanstveno-tehnološkim uvjetima.

Metodički ogledi- časopis za filozofiju odgoja

nije evidentirano

engleski

Redefining Fundamental Concepts- the Presupposition of the Epistemological Development of Pedagogy

nije evidentirano

Fundamental concepts; pedagogy; scietific development of pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (13)

2001.

45-64-x

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Filozofija