Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije (CROSBI ID 121030)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Milat, Josip
hrvatski
Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije
Može li se pedagogija svesti isključivo na teoriju odgoja i teoriju obrazovanja pa čak i u slučaju da su pojmovi odgoj i obrazovanje jednoznačno određeni?Jesu li filozofija odgoja ili/i filozofija obrazovanja osnova filozofije suvremene pedagogije? Je li pedagogija i danas znanost o odgoju, ili znanost o obrazovanju ili znanost o odgoju i obrazovanju ili pak o nečemu četvrtom. U radu se s nekoliko naznaka pokušava odgovoriti na postavljena pitanja. Ukazuje se na nužnost znanstveno-metodološkog (logičkog i semantičkog) definiranja osnovnih pojmova pedagogije s aspekta njene teleološke određenosti te pravce teorijskog razvoja pa time i praktičnog djelovanja pedagogije u suvremenim društvenim i znanstveno-tehnološkim uvjetima.
Metodički ogledi- časopis za filozofiju odgoja
nije evidentirano
engleski
Redefining Fundamental Concepts- the Presupposition of the Epistemological Development of Pedagogy
nije evidentirano
Fundamental concepts; pedagogy; scietific development of pedagogy
nije evidentirano