Evolucija odnosa s potrošačima (CROSBI ID 514987)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Evolucija odnosa s potrošačima
Pojavom marketinga odnosa i suradnje devedesetih godina, došlo je do gotovo najveće promjene u povijesti marketinga, od njegove pojave pedesetih godina. Naime, marketing odnosa i suradnje predstavlja novu paradigmu marketinga kojom se marketing kao poslovna filozofija vraća svojim izvornim korijenima po kojima je potrošač u središtu pozornosti gospodarskih subjekata, kao i po činjenici da je zadržavanje stvarnih potrošača, temelj dugoročnog opstanka i održive konkurentske prednosti. Na podlozi marketinga odnosa i suradnje dalje se razvijaju i novi pristupi odnosa s potrošačima pa se slijedom toga u radu kritički analizira evolucija odnosa s potrošačima od transakcijskog marketinga do, za marketing prijelomnih, novih odnosa s potrošačima opredmećenih u "jedan-na-jedan" marketingu, masovnoj prilagodbi, marketingu dodane vrijednosti, marketingu odnosa i suradnje, suradničkom (kolaborativnom) marketingu, marketingu (managementu) odnosa s potrošačima, te "novom potrošačkom marketingu".
CRM; marketing dodane vrijednosti; marketing odnosa i suradnje
nije evidentirano
engleski
The Evolution of Consumer Relations
nije evidentirano
added value marketing; CRM; mass customization; relationship marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
109-124-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
XIX. Kongres CROMAR-a - "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska