Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Evolucija odnosa s potrošačima (CROSBI ID 514987)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Meler, Marcel Evolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 109-124-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Evolucija odnosa s potrošačima

Pojavom marketinga odnosa i suradnje devedesetih godina, došlo je do gotovo najveće promjene u povijesti marketinga, od njegove pojave pedesetih godina. Naime, marketing odnosa i suradnje predstavlja novu paradigmu marketinga kojom se marketing kao poslovna filozofija vraća svojim izvornim korijenima po kojima je potrošač u središtu pozornosti gospodarskih subjekata, kao i po činjenici da je zadržavanje stvarnih potrošača, temelj dugoročnog opstanka i održive konkurentske prednosti. Na podlozi marketinga odnosa i suradnje dalje se razvijaju i novi pristupi odnosa s potrošačima pa se slijedom toga u radu kritički analizira evolucija odnosa s potrošačima od transakcijskog marketinga do, za marketing prijelomnih, novih odnosa s potrošačima opredmećenih u "jedan-na-jedan" marketingu, masovnoj prilagodbi, marketingu dodane vrijednosti, marketingu odnosa i suradnje, suradničkom (kolaborativnom) marketingu, marketingu (managementu) odnosa s potrošačima, te "novom potrošačkom marketingu".

CRM; marketing dodane vrijednosti; marketing odnosa i suradnje

nije evidentirano

engleski

The Evolution of Consumer Relations

nije evidentirano

added value marketing; CRM; mass customization; relationship marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-124-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

XIX. Kongres CROMAR-a - "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija