Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 235255

Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu


Pavlek, Zvonimir
Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 235255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu
(Product Management and Brand Management and Success Factors in the Market)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
25.01

Godina
2006

Stranica
275

Mentor
Segetlija, Zdenko

Ključne riječi
upravljanje proizvodom; upravljanje markom; čimbenici uspjeha na tržištu; poslovna strategija; Republika Hrvatska
(product management; brand management; success factors in the market; business strategy; Republic of Croatia)

Sažetak
Zadatak istraživanja u ovoj disertaciji je utvrđivanje čimbenika uspjeha proizvoda i marke na tržištu i njihova vrednovanja u procesu marketinga i ukupnog strategijskog upravljanja. Potreba ovakvog istraživanja nalazi se u činjenici da u suvremenom okružju, kojem je izložena Republika Hrvatska, sve dominantniju ulogu imaju marke. Prodor stranih i globalnih marki na naše tržište je intenzivan, uz istodobni nedovoljni razvoj domaćih, koje bi ravnopravno konkurirale na hrvatskom kao i na međunarodnom tržištu. Suvremena hrvatska znanost i praksa nisu okrenute aktivnom procesu stvaranja identiteta marke, čime se pretežito trebaju baviti stratezi u gospodarskim jedinicama, pa je zbog toga i stvaranje identiteta marke okosnica ove disertacije.To je proces koji se ne može izolirati i djelovati sam za sebe ; stoga je ovdje postavljen u središte marketinške koncepcije, koja je opet u središtu pozornosti poslovne koncepcije i strategijskog upravljanja.Cjelokupni proces je postavljen u okvir strategijskog pristupa koji polazi od oblikovanja vizije, zatim misije koja je temelj identiteta komapanije, stoga i marke. U stvaranju identiteta marke obuhvaćene su sve njezine satavnice, polazeći od same esencije, atributa, inovacija, pozicioniranja, personifikacije, te komunikacijske platforme kao faze koja slijedi iz pozicioniranja. Tako se oblikuje proces u kojem se marka može stvarati brzo, logički i uspješno i njome se upravljati dugoročno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (mentor)

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Pavlek, Zvonimir
Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
Pavlek, Z. (2006) 'Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlek, Z.}, year = {2006}, pages = {275}, keywords = {product management, brand management, success factors in the market, business strategy, Republic of Croatia}, title = {Product Management and Brand Management and Success Factors in the Market}, keyword = {product management, brand management, success factors in the market, business strategy, Republic of Croatia}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font