Programirani udžbenici za matematiku. Njihova struktura i dosadašnja iskustva u njihovom sastavljanju i primjeni (CROSBI ID 514895)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum, Vladimir ; Ljubković, Joško
hrvatski
Programirani udžbenici za matematiku. Njihova struktura i dosadašnja iskustva u njihovom sastavljanju i primjeni
Već je S.L. Pressy konstruirao strioj koji "poučava, sipituje i ocjenjuje". B.F. Skinner svojom teorijom potkrepljenja daje temelje i zamah razvoju programirane nastave. Sadržaj nastave raščlanjuje se do emelentarnih informacija koje se usvajaju u malim koracima. To uvjetuje intenzivnije korištenje programirane nastave što je onda dovelo do programiranih udžbenika. Nedostatak linearnog programa otklanja N.A. Crowder razvijajući razgranati program koji omogućava učenicima da uoče i shvate pogrešku. Pokazalo se da se programirani materijal najučinkovitije koristi u matematici
elementarna informacija; linearni program; razgranati program; članak; mikrostruktura članka; etape programiranja; programirana sekcija; programirani udžbenik
nije evidentirano
engleski
Scheduled textbooks for mathematics. Their structure and up-todate experiences in assembly and implementation
nije evidentirano
elementary information; linear and developed program; artikle; microstructure of an article; programming stages; programmed section; programmed textbook
nije evidentirano
Podaci o prilogu
108 - 122-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova
Kadum, Vladimir
Pula: IGSA ; Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra
953-6788-07-1 (IGSA)
Podaci o skupu
Drugi stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
predavanje
11.10.2001-13.10.2001
Rovinj, Hrvatska