Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole (CROSBI ID 514894)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadum, Vladimir ; Ljubković, Joško
hrvatski
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole
Nakon definiranja pojma udžbenika ukazuje se na nedostatke i probleme u našim matematičkim udžbenicima, u njihovoj metodičkoj struktuiranosti i prilagodljivosti učenicima. Iznose se spoznaja da matematički udžbenik u našoj nastavnoj praksi imaju veoma suženu ulogu, da se učenicima njima služe uglavnom kao zbirkom zadataka, a nastavnicima je orijentacija dubine i širine gradiva koju moraju realizirati. Navode se kriteriji (zahtjevi) koji se postavljaju na udžbenik radi otklanjanja nedostataka. razlike u pristupu obrade istih nastavnih sadržaja dana je na primjeru nastavne teme (jedinice) iracionalne jednadžbe.
udžbenik; nastavno sredstvo; matematički udžbenik; teorija udžbenika; učenik i udžbenik; učitelj i udžbenik; radni udžbenik; programirani udžbenik; udžbenik i matematičko mišljenje; udžbenik i motivacija za rad
nije evidentirano
engleski
The role of textbooks in mathematics teaching and education of students in elementary and secondary schools
nije evidentirano
textbook; teaching equipment; mathematics textbook; theory of textbooks; student and textbook; teacher and zextbook; textbook and mathematics opinions; textbook and motivation to work
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9 - 27-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kadum, Vladimir
Pula: IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra
953-6788-07-1
Podaci o skupu
2. Stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
predavanje
11.10.2001-13.10.2001
Rovinj, Hrvatska