Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 234640

Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj


Lalić, Dražen; Kunac, Suzana
Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj // Izbori i konsolidacija demokracije u Hrvatskoj / Čular, Goran (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta, 2005. str. 37-122


CROSBI ID: 234640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj
(Spots and Voices: Comparison of Television Advertising of Parties in 2003 and 1995 Electoral Campaigns in Croatia)

Autori
Lalić, Dražen ; Kunac, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izbori i konsolidacija demokracije u Hrvatskoj

Urednik/ci
Čular, Goran

Izdavač
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
37-122

ISBN
953-6457-33-4

Ključne riječi
Spotovi, glasovi, televizijsko oglašavanje, stranke, izborne kampanje
(Spots, voices, television advertising, parties, electoral campaigns)

Sažetak
Autori u svom radu analiziraju utjecaj televizijskog oglašavanja političkih stranaka i koalicija na birače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0015004

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dražen Lalić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lalić, Dražen; Kunac, Suzana
Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj // Izbori i konsolidacija demokracije u Hrvatskoj / Čular, Goran (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta, 2005. str. 37-122
Lalić, D. & Kunac, S. (2005) Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj. U: Čular, G. (ur.) Izbori i konsolidacija demokracije u Hrvatskoj. Zagreb, Fakultet političkih znanosti Sveučilišta, str. 37-122.
@inbook{inbook, editor = {\v{C}ular, G.}, year = {2005}, pages = {37-122}, keywords = {Spotovi, glasovi, televizijsko ogla\v{s}avanje, stranke, izborne kampanje}, isbn = {953-6457-33-4}, title = {Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog ogla\v{s}avanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj}, keyword = {Spotovi, glasovi, televizijsko ogla\v{s}avanje, stranke, izborne kampanje}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, editor = {\v{C}ular, G.}, year = {2005}, pages = {37-122}, keywords = {Spots, voices, television advertising, parties, electoral campaigns}, isbn = {953-6457-33-4}, title = {Spots and Voices: Comparison of Television Advertising of Parties in 2003 and 1995 Electoral Campaigns in Croatia}, keyword = {Spots, voices, television advertising, parties, electoral campaigns}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font