Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja (CROSBI ID 514769)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Arambašić, Lidija Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2005. str. 83-83-x

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Arambašić, Lidija

hrvatski

Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja

Cilj istraživanja bio je ispitati povezanost opsega dječjeg radnog pamćenja i uratka u problemskim matematičkim zadacima. U istraživanju je sudjelovalo 49 učenika prvog razreda, 83 učenika drugog razreda, 78 učenika trećeg razreda i 73 učenika četvrtog razreda osnovne škole. Ispitivanje je provelo 16 posebno uvježbanih studentica psihologije. Učenicima je ispitan opseg radnog pamćenja za riječi i brojeve. Korištene su dvije vrste problemskih matematičkih zadataka: zadaci promjene i zadaci usporedbe. Opseg radnog pamćenja za riječi pokazao se u većini slučajeva boljim prediktorom ukupnog rezultata u problemskim matematičkim zadacima, kao i rezutata u zadacima promjene i zadacima usporedbe, od opsega radnog pamćenja za brojeve. Međutim, pronađene su i neke razlike među dobnim skupinama. U prvom, drugom i četvrtom razredu osnovne škole opseg radnog pamćenja za riječi bolji je prediktor ukupnog rezultata u problemskim matematičkim zadacima. U trećem razredu bolji prediktor ovih rezultata je opseg radnog pamćenja za brojeve. Dobivene razlike po dobi pripisane su metodološkim uzrocima, a ukupni rezultati komentirani su u skladu s teorijskim postavkama o važnosti lingvističkih činitelja u rješavanju problemskih zadataka.

problemski matematički zadaci; radno pamćenje; učenici osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Children's solving of mathematical word problems: working memory contribution

nije evidentirano

mathematical word problems; working memory; elementary school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-83-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa

Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša

Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo

Podaci o skupu

XVII. Dani Ramira i Zorana Bujasa.

predavanje

15.12.2005-17.12.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija